سیاست بازگشت و بازپرداخت
۱. بررسی کلی
سیاست بازگشت و بازپرداخت ما به مدت 3 روز اعتبار دارد. اگر 3 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم بازپرداخت کامل یا تعویض کالا را ارائه دهیم.
برای واجد شرایط بودن جهت بازگشت کالا، محصول باید بدون استفاده و در شرایط اولیه خود باشد و در بستهبندی اصلی بازگردانده شود.
۲. کالاهای غیرقابل بازگشت
برخی از کالاها شامل سیاست بازگشت و بازپرداخت نمیشوند.
برای تکمیل فرآیند بازگشت کالا، ارائه رسید یا مدرک خرید الزامی است.
⚠ لطفاً کالا را مستقیماً به سازنده ارسال نکنید.
۳. شرایط بازپرداخت جزئی
در برخی شرایط ممکن است فقط بازپرداخت جزئی انجام شود:
کتابی که دارای علائم استفاده باشد.
CD، DVD، نوار ویدئویی، نرمافزار، بازی ویدیویی، نوار کاست یا صفحه وینیل که بستهبندی آن باز شده باشد.
هر کالایی که در شرایط اولیه خود نباشد، آسیبدیده باشد یا قطعاتی از آن مفقود شده باشد (به دلایلی که ناشی از خطای ما نباشد).
هر کالایی که بیش از 3 روز پس از تحویل بازگردانده شود.
۴. فرآیند بازپرداخت
پس از دریافت کالای بازگشتی، آن را بررسی کرده و نتیجه را از طریق ایمیل به شما اطلاع میدهیم.
اگر درخواست بازپرداخت شما تأیید شود، مبلغ موردنظر به کارت بانکی یا روش پرداخت اولیه شما واریز خواهد شد.
پردازش مبلغ بازپرداخت ممکن است چند روز طول بکشد.
۴.۱. تأخیر در بازپرداخت
اگر بازپرداخت خود را دریافت نکردهاید:
✅ حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
✅ با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید (ممکن است پردازش بازپرداخت زمانبر باشد).
✅ با بانک خود تماس بگیرید، زیرا پردازش ممکن است چند روز طول بکشد.
اگر هنوز مبلغ بازپرداخت را دریافت نکردهاید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
۵. کالاهای تخفیفی و حراجی
⛔ فقط کالاهایی که با قیمت عادی خریداری شدهاند، بازپرداخت میشوند.
⚠ کالاهای تخفیفخورده شامل بازپرداخت نمیشوند.
۶. تعویض کالا
ما فقط کالاهایی را تعویض میکنیم که دارای نقص یا آسیبدیدگی باشند.
📩 برای درخواست تعویض، با ما در تماس باشید و کالا را به آدرس شرکت ارسال کنید.
۷. بازگشت هدایا
🎁 اگر محصولی به عنوان هدیه خریداری و مستقیماً برای شما ارسال شده باشد، در صورت بازگرداندن، یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد.
🎁 اگر محصول به عنوان هدیه خریداری نشده باشد یا هدیهدهنده آن را برای خود دریافت کرده باشد، مبلغ بازپرداخت به هدیهدهنده واریز خواهد شد.
۸. نحوه ارسال کالا برای بازگشت
برای بازگرداندن کالا، آن را به آدرس شرکت ارسال کنید.
نکات مهم:
✅ هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است و غیرقابل بازپرداخت خواهد بود.
✅ در صورت تأیید بازپرداخت، هزینه ارسال اولیه از مبلغ کسر خواهد شد.
✅ اگر کالای گرانقیمتی را بازمیگردانید، پیشنهاد میشود از خدمات پستی قابل رهگیری یا بیمه حملونقل استفاده کنید.
⚠ ما تضمین نمیکنیم که کالای بازگشتی شما را دریافت خواهیم کرد.
۹. تماس با ما
برای سوالات بیشتر درباره سیاست بازگشت و بازپرداخت، با ما تماس بگیرید:
📩 ایمیل: [inforahyabalborz@gmail.com]
📍 آدرس: [کرج – خیابان درختی-مهرویلا-سه راه تهران -ساختمان آفتاب]
📞 تلفن: [91002770-026]
⚠ توجه: حتماً اطلاعاتی مانند ایمیل، آدرس و شماره تماس شرکت را جایگزین کنید.